دیده بان ارتباط دیانا

دیده بان ارتباط دیانا وارد کننده دوربینهای مدار بسته مجهز به تکنولوژی HDCVI و IP,AHD,TVI نماینده انحصاری کمپانی VGSION و کمپانی Alexi مجارستان

دیده بان ارتباط دیانا

دیده بان ارتباط دیانا وارد کننده دوربینهای مدار بسته مجهز به تکنولوژی HDCVI و IP,AHD,TVI نماینده انحصاری کمپانی VGSION و کمپانی Alexi مجارستان

دیده بان ارتباط دیانا

وارد کننده دوربینهای مدار بسته مجهز به تکنولوژی HDCVI و IP,AHD,TVI نماینده انحصاری کمپانی VGSION و سیستم نظارت تصویری کمپانی Alexi مجارستان

بایگانی


به نام خدا

شرکت دیده بان ارتباط دیانا وارد کننده مستقیم محصولات با کیفیت کمپانی  VGSION می باشد، با توجه به توانایی تیم فروش و فنی خود اقدام به فروش بدون واسطه و با حداقل سود محصولات خود و همچنین ارائه خدمات فنی به هموطنان عزیز نموده است تا محصولی با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب به هموطنان خود عرضه نماید.

از بدوتاًسیس مدیریت شرکت، تحقیق در بازار را با هدف شناخت مجموعه نیاز های امنیتی روز، در بخش های خصوصی و دولتی سرلوحه کار خود قرار داده است. امروزه شرکت یکی از بزرگترین تاًمین کنندگان محصولات متنوع امنیتی در کلیه سطوح در ایران است .

اهداف شراکت:
1- سر آمدی و پیشرو بودن در حوزه فن آوری علوم حفاظتی،نظارتی،با استراتژی جهانی شدن.
2-  اعتقاد بر اصل مشترمداری.
3- تاًمین ارائه تجهیزات پیشرفته امنیتی و اتوماسیون امنیتی سازمانهای دولتی و سیستمهای هوشمند سازی اماکن با مشخصه های ویژه، کیفیت بالا، تکنولوژی روز، زیبایی، طول عمر بالا، قیمت مناسب و قابل اعتماد از سراسر دنیا.
4- تکمیل تدریجی سبد محصولات شرکت در حوزه امنیتی و اتوماسیون.
5- انتقال دانش فنی روز دنیا و انتقال تجهیزات چند ساله شرکت در قالب آموزش به پرسنل شرکت و مشتریان.
6-  ارائه مشاوره و ارائه طرح استراتژیک امنیتی به مشتریان شرکت.
7- طراحی و مدیریت پروژه های مشتریان خدمات پس از فروش در سطح کلاس جهانی با رعایت استاندارهای بین المللی.

استراتژی شرکت:
وارد کردن محصولات با کیفیت از کمپانی های صاحب نام و معتبر و ارتقای روز به روز دانش فنی بخش تحقیق و توسعه (RID) شرکت که با بهره گیری از تقسیم پنج نفره همراه در پشتیبانی و آموزش تمامی مشتریان شرکت بصورت شبانه روزی تلاش نموده تا رضایت آنان را تامین نماید و رضایت مشتریان دلیلی بر تایید این امر بوده است.

ارکانهای شرکت شامل:
تیم مهندسی فروش، سیستم مهندسی پشتیبانی فنی و آموزشی،تیمهای مشاوره امنیتی، طراحی استراتژیک امنیتی، طراحی پروژه و مدیریت پروژه- تیم بازرگانی خارجی –تدارکات،انبارداری- مالی واداری می باشند.